Gästlägenheten

REGLER FÖR GÄSTLÄGENHETEN

Vår gästlägenheten finns på Vädursgatan 2 A, nedre plan. I lägenheten finns det sovplatser för fyra personer, två sängar och en bäddsoffa för två personer.

Lägenheten består av en köksdel modell pentry, badrum med dusch, liten hall och ett sovrum. I köksskåpet finns kastruller och porslin för sex personer och en kaffebryggare.

Täcken och fyra kuddar finns. Alla som använder lägenheten skall ta med egna lakan och handdukar.

BOKNING
Bokning sker i vårt bokningssystem: http://www.gardaterrass.se/bokning/

Nyckel till lägenheten fås efter förskottsbetalning om 400 kr/natt (fr o m 1 februari 2023) till Gårda Terrass BG 5195-1499. Glöm inte ange namn och lägenhetsnummer samt vilka nätter betalningen avser i "meddelandefältet".

Bokning av lägenheten kan göras tidigast 90 dagar innan den önskas hyras.

REGLER
• Lägenheten kan endast bokas av medlem i föreningen och maximalt två bokningar per månad samt max tre dagar åt gången.
• Priset för att hyra lägenheten är 400kr/natt (fr.o.m 1 februari 2023)
• Kvittering av nyckel görs eftermiddagen/kvällen innan hyrningsdagen.
• Avbokning av lägenheten skall göras minst en vecka innan bokat datum. Vid senare avbokning debiteras en natts hyra.
• Förlorad nyckel debiteras medlem som bokat lägenheten.
• Inkvartering i lägenheten från kl 12:00.
• Utkvartering ur lägenheten kl 11:00.
• Sängkläder ingår inte.
• Skadade och saknade inventarier ersätts av medlem som bokat lägenheten.
• Lägenheten skall vara städad vid utkvartering.
• Ostädad lägenhet debiteras medlem som bokat lägenheten enligt pris från städfirman.
• Inga husdjur får vistas i lägenheten (kommande gäst kan vara allergiker!).
• Rökning förbjuden i lägenheten eller i trapphuset.
• Vid avresa, lägg nyckeln i ett kuvert i brevlådan hos den person som lämnade ut den.